

Chengdu Kaiyuan Zhichang Engineering Machinery Co., Ltd. (KYZC), un pioniere in a tecnulugia di custruzzione sustenibile, hà svelatu a so aghjurnazioneSquartatore di roccia, un accessorio di scavu rivoluzionariu cuncipitu per affruntà e sfide geologiche più difficili di u mondu, dendu priorità à a gestione ambientale. Questa ultima iterazione di u Rock Ripper, avà integrata cù l'ottimisazione assistita da l'IA, marca un passu avanti in e macchine di custruzzione intelligenti è à bassu impattu.
Cuncepimentu à Emissioni Zero per una Custruzzione Rispettosa di u Clima
KYZC hà riprogettatu u Rock Ripper per allineassi cù l'ubbiettivi net-zero. L'accessoriu funziona avà interamente à energia elettrica, cumpatibile cù escavatori ibridi è cumpletamente elettrici. Un sistema di frenata rigenerativa recupera u 15% di l'energia durante i muvimenti à u minimu, mentre chì un quadru ligeru in fibra di carboniu riduce u cunsumu di carburante di un supplementu 18%. "Ùn si tratta micca solu di efficienza, si tratta di ridefinì l'impronta di carboniu di a custruzzione", hà enfatizatu u CEO Zhang Qiang durante u Summit Globale di l'Infrastrutture Verdi di Berlinu.
Apertura di a terra in i mercati emergenti
Dopu à u successu in Asia è in Europa, KYZC si rivolge à u settore minerariu africanu per mezu di una cullaburazione cù una sucietà basata in Johannesburg.Ubuntu EarthworksÀ uMina di rame di KabweIn Zambia, u Rock Ripper hà trasfurmatu 800 tunnellate di roccia chì cuntene minerali ogni ghjornu senza pruduce polvera periculosa - un cambiamentu di ghjocu per a sicurezza di i travagliadori. A cumpagnia hà ancu introduttu unPagamentu per tonnellatamudellu di leasing, chì permette à i picculi operatori di accede à a tecnulugia senza costi iniziali.

Applicazioni di risposta à i disastri
Oltre à a custruzzione tradiziunale, u Rock Ripper s'hè dimustratu vitale in scenarii d'emergenza. Durante i sforzi di succorsu di u terremotu di Sichuan di u 2025, e so capacità precise di sgomberu di detriti anu permessu à e squadre di salvamentu di ghjunghje à i sopravviventi intrappulati 40% più velocemente chè cù l'equipaggiu tradiziunale. Da tandu, KYZC hà donatu sei unità à uDepositu di Aiutu Umanitariu di l'ONUin Dubai.
Partenariati Educativi
Per colmà u deficit di cumpetenze, KYZC hà lanciatu uAccademia Ripperin cullaburazione cù l'Università Tsinghua. U prugramma forma operatori in a gestione di l'interfaccia IA è pratiche sustenibili, cù moduli VR chì simulanu scenarii da u permafrost articu à e fureste pluviali tropicali. Più di 500 tecnichi di 12 paesi anu digià cumpletatu a certificazione.
Data di publicazione: 8 di maghju di u 2025