
Salita è discesa
1. Quandu si scende una pendenza ripida, aduprate a leva di cuntrollu di a camminata è a leva di cuntrollu di l'acceleratore per mantene una velocità di guida bassa. Quandu si sale o si scende una pendenza di più di 15 gradi, l'angulu trà u bracciu è u bracciu deve esse mantinutu à 90-110 gradi, a distanza trà u spinu di a benna è u terrenu deve esse 20-30 cm, è a velocità di u mutore deve esse ridutta.
2. Sè avete bisognu di frenà quandu andate in discesa, mette a leva di cuntrollu di a camminata in a pusizione centrale, è u frenu si attiverà automaticamente.
3. Quandu si cammina in salita, se i pattini di a pista sdrucciolanu, in più di cuntà nantu à a forza motrice di i pattini di a pista per viaghjà in salita, a forza di trazione di u bracciu deve ancu esse aduprata per aiutà a macchina à andà in salita.
4. Sè u mutore si ferma quandu si sale, pudete spustà a leva di cuntrollu di a camminata in a pusizione centrale, abbassà a benna à terra, fermà a macchina è poi avvià di novu u mutore.
5. L'arrestu di u mutore hè pruibitu nantu à e pendenze per impedisce à a struttura superiore di girà sottu u so propiu pesu.
6. Sè a macchina hè parcheggiata nantu à una pendenza, ùn aprite micca a cabina di u cunduttore perchè puderia causà cambiamenti bruschi in a forza operativa. A porta di a cabina di u cunduttore deve esse sempre chjusa.
7. Quandu si cammina nantu à una pendenza, ùn cambiate micca a direzzione di u viaghju, altrimenti puderia fà chì a macchina s'inclini o scivoli. S'ellu hè necessariu cambià a direzzione di a caminata nantu à una pendenza, deve esse operata nantu à una pendenza relativamente dolce è robusta.
8. Evitate di traversà e pendenze perchè questu puderia fà scivulà a macchina.
9. Quandu travagliate nantu à una pendenza, ùn girate micca perchè pò fà chì a macchina s'inclini o scivoli facilmente per via di a perdita di equilibriu. Fate attenzione quandu girate è aduprate u bracciu à bassa velocità.

Data di publicazione: 8 ottobre 2024