pagina_intestazione_bg

Nutizie

L'IIT Roorkee hà sviluppatu una macchina portatile per fà bricchette cù aghi di pinu.

U dipartimentu forestale, in cullaburazione cù l'Istitutu Indianu di Tecnulugia (IIT) Roorkee, hà sviluppatu una macchina portatile per fà bricchette da aghi di pinu, una fonte maiò d'incendii forestali in u statu. I funzionari forestali stanu cuntattendu l'ingegneri per finalizà u pianu.
Sicondu l'Istitutu di Ricerca Forestale (LINI), i pini occupanu u 26,07% di a cupertura forestale di 24.295 km². Tuttavia, a maiò parte di l'arburi sò situati à un'altitudine di più di 1000 m sopra u livellu di u mare, è u tassu di cupertura hè di 95,49%. Sicondu u FRI, i pini sò una di e cause principali di incendi in terra perchè l'aghi inflammabili scartati ponu accende si è ancu impedisce a rigenerazione.
I tentativi precedenti di u dipartimentu forestale per sustene u tagliu lucale di legnu è l'usu di l'aghi di pinu ùn anu micca avutu successu. Ma i funzionari ùn anu ancu persu a speranza.
«Avemu previstu di sviluppà una macchina purtatile chì pò pruduce bricchette. Sè l'IIT Roorkee riesce in questu, pudemu trasferisce li à i panchayat lucali. Questu, à u so tornu, aiuterà implichendu a ghjente lucale in a cullezzione di conifere. Aiutalli à creà un modu di vita «, hà dettu Jai Raj, Principal Chief Conservator of Forests (PCCF), Head of Forest (HoFF).
Quest'annu, più di 613 ettari di terreni forestali sò stati distrutti per via di l'incendii forestali, cù una perdita di entrate stimata à più di Rs 10.57 lakh. In u 2017, i danni sò stati di 1245 ettari, è in u 2016 - 4434 ettari.
I bricchetti sò blocchi di carbone cumpressi usati cum'è sustituti di a legna da ardere. E macchine tradiziunali per fà bricchetti sò grande è necessitanu una manutenzione regulare. I funzionari stanu pruvendu à sviluppà una versione più chjuca chì ùn hà micca da trattà cù u fastidiu di a colla è altre materie prime.
A pruduzzione di bricchette ùn hè micca nova quì. In u 1988-89, poche cumpagnie anu pigliatu l'iniziativa di trasfurmà l'aghi in bricchette, ma i costi di trasportu anu resu l'attività micca prufittuosa. U Ministru Capu TS Rawat, dopu avè pigliatu a carica di u statu, hà annunziatu chì ancu a cullezzione di l'aghi era un prublema postu chì l'aghi eranu ligeri è pudianu esse venduti lucalmente per solu 1 Re per chilogramu. L'imprese paganu ancu 1 Re à i rispettivi van panchayats è 10 paise à u guvernu cum'è royalty.
In trè anni, ste cumpagnie sò state custrette à chjude per via di perdite. Sicondu i rispunsevuli di a silvicultura, duie cumpagnie stanu sempre cunvertendu l'aghi in biogas, ma fora di Almora, l'attori privati ​​ùn anu micca allargatu e so attività.
«Semu in discussioni cù l'IIT Roorkee per questu prughjettu. Semu altrettantu preoccupati per u prublema causatu da l'aghi è una suluzione pò esse truvata prestu», hà dettu Kapil Joshi, principale cunservatore di e fureste, Forest Training Institute (FTI), Haldwani.
Nikhi Sharma hè a currispundente principale in Dehradun. Hè stata cù Hindustan Times dapoi u 2008. U so duminiu di cumpetenza hè a fauna salvatica è l'ambiente. Copre ancu a pulitica, a salute è l'educazione. ... verificate i dettagli

 


Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2024

Lasciate u vostru missaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu.