pagina_intestazione_bg

Nutizie

Top 10 Tecniche di Alta Difficultà per Escavatori: Cumu Usà Currettamente i Bracci di Martellu?

U bracciu di u martellu hè unu di l'accessori più cumunimenti usati di l'escavatori, chì spessu richiede operazioni di frantumazione in demolizione, minera è custruzzione urbana. L'operazione curretta aiuterà à accelerà u prucessu di frantumazione. À u cuntrariu, quandu l'operazione hè insufficiente, a putenza di u colpu ùn pò esse cumpletamente esercitata; À u listessu tempu, a forza di colpu di u bracciu di u martellu rimbalzerà versu u corpu, a piastra protettiva è u bracciu operativu di a macchina di custruzzione stessa, causendu danni à e parti sopra menzionate. Non solu ritarda u calendariu di u prugettu, ma hè ancu faciule dannà u bracciu di u martellu.

微信图片_20240926142056

Dunque, cumu si deve aduprà currettamente u bracciu di u martellu?

1. Prima di l'usu, a macchina di bobinatura deve esse ispezionata è mantenuta.

Prima di a custruzzione di u bracciu di martellu, hè necessariu ispezionà a macchina di bobinatura. Prima, verificate se i tubi di alta è bassa pressione di u bracciu di martellu sò allentati, è ancu ispezionate se ci sò perdite d'oliu in altre zone. Inoltre, hè necessariu verificà regularmente a pressione di l'azotu à l'internu.

 

2. Prima di u funziunamentu di u bracciu di u martellu, piazzate u scalpello d'acciaio verticalmente nantu à l'ughjettu rottu è verificate a so stabilità prima di apre lu.
Durante l'operazione di frantumazione, hè ancu necessariu assicurassi chì a perforatrice d'acciaio sia perpendiculare à l'ughjettu chì hè colpitu in ogni mumentu; S'ella hè inclinata cù a superficia di colpu, a perforatrice d'acciaio pò scivulà è dannà a perforatrice d'acciaio è u pistone di u bracciu di u martellu.

3. Hè strettamente pruibitu di culpisce u bracciu di u martellu senza un oggettu miratu.

Quandu a roccia o l'ughjettu di destinazione hè statu frantumatu, fermate subitu l'azione di colpu di u bracciu di u martellu. L'impattu cuntinuu senza scopu pruvucarà solu l'allentamentu è i danni à e viti di u precursore è à u corpu principale, è ancu danni à e macchine di custruzzione. L'occorrenza di colpi senza scopu, in più di un inserimentu impropriu, pò ancu esse influenzata da u scuzzulamentu di u bracciu di u martellu durante l'usu.

4. Ùn aduprate micca u bracciu di u martellu per spinghje oggetti pesanti o grosse petre.

Quandu travagliate, ùn aduprate micca a piastra protettiva cum'è strumentu per spinghje oggetti pesanti, postu chì farà solu rompe e viti è e barre di perforazione di a piastra protettiva è danneghjerà u bracciu di u martellu, è pò ancu esse a causa principale di a rottura di u bracciu di u martellu.

5. Ùn aduprate micca a barra di perforazione per scuzzulà durante l'operazioni di frantumazione.

Sè pruvate à aduprà a barra di perforazione per scuzzulà, e viti principali è a barra di perforazione puderanu rompe si.

6. Ùn rompe micca u bracciu di u martellu in acqua.

U bracciu di u martellu ùn hè micca una struttura chjusa è ùn deve esse immersu in acqua. Hè faciule dannighjà u cilindru di u pistone è inquinà u circuitu di l'oliu idraulicu di l'escavatore. Dunque, pruvate à ùn travaglià in ghjorni di pioggia o in acqua; In circustanze particulari, eccettu per i trapani d'acciaiu, altre parti ùn ponu esse immerse in acqua.

7. U tempu di colpu ùn deve esse troppu longu.

Quandu si colpisce continuamente per più di un minutu à u listessu puntu senza rompe u bersagliu, cambiate u puntu sceltu di u colpu è pruvate torna. Pruvà à colpisce continuamente à u listessu puntu ùn farà chè causà una usura eccessiva di l'asta di perforazione.

8. Ùn aduprate micca quandu u cilindru idraulicu di a macchina di custruzzione hè cumpletamente stesu o cumpletamente ritrattu

Quandu u cilindru idraulicu di u corpu di a macchina di custruzzione hè cumpletamente stesu o cumpletamente ritrattu, se si effettua una operazione di colpu, a vibrazione di u colpu rimbalzerà in u corpu di u cilindru idraulicu, causendu danni serii à a macchina di custruzzione.


Data di publicazione: 26 settembre 2024

Lasciate u vostru missaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu.